SORTIDA PEL BISAURA

You are here:-, Excursió-SORTIDA PEL BISAURA
Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Punt d’inici de la ruta a uns 5,5km de Sta. Maria de Besora per la carretera que va direcció Llaés, deixem els cotxes a un costat del camí en una corba tancada a mà esquerra amb un petit pont que creua la riera de Milany.
Sortim direcció sud-oest per anar a buscar el camí que porta a la casa de Massats (1.025m). Deixarem el camí un cop trobat el torrent de Massats (913m) per a seguir-lo amunt cap a la casa. Un cop a la casa seguirem pel mateix camí que, endinsant-nos pel bosc i passant per sota els cingles d’en Cortada, fins a St. Jaume de Barretó (1.214m). Resseguint ara la cinglera d’en Cortada per dalt arribarem a l’espectacular Morro d’en Quer (1.241m).
Seguirem llavors per la cinglera del Morro d’en Quer fins a trobar-nos sota la casa de Milany (1.250m), i continuarem avall resseguint la riera de Milany, amb alguna que altra corba del camí del teixidor al Morro d’en Quer, que deixarem per prendre un corriol a mà esquerra just abans del Torrent de les Fleus (1.063m).
Seguirem aquest corriol fins a creuar novament amb la riera de Milany, on passarem a seguir el curs del torrent avall, creuant el Pla del Molinot (1.005m) i cercar novament la pista que ens portaria sota els Quintans del Teixidor.
Deixarem la pista a l’alçada de 934m per cercar novament la riera de Milany que ens guardarà amb alguna que altra sorpresa fins acabar nova als cotxes.

Sortida del gimnàs a les 7:00

Punts de pas:

• Molí de Tavèrnoles
  • Massats
  • St. Jaume Barretó
  • Morro d’en Quer
  • Torrent de Milany

Coordinador Quini Sànchez

Distancia 13 Km., desnivell positiu 700m.