Matinal pel Moianès – Gener 2020

La ruta ha transcorregut pel traçat de la cursa curta de la XVII 2 Turons que es fa el 19/01/2020, amb una setantena de participants que han gaudit dels corriols i camins que ha preparat la secció de running del Gemi.

La caminada del Gemi ha seguit el recorregut de la cursa curta de la 2 Turons que es celebra el proper dia 19 de Gener a Moià.

Hem sortit a 2 quarts de 9 77 caminaires amb força per treure’ns el fred de sobre. S’ha sortit del poble pel carrer de Sant Pere en direcció al Castell de Clarà, trencant de seguida a la dreta per un fort pendent que més tard s’ha suavitzat fins arribar al Botànic del Riereta i La Creu. Un cop re-agrupats, hem continuat pel pla de Montví-La Creu, baixant per la baga de Caselles fins la depuradora de Montví. Aquí s’ha trencat a l’esquerra per la pista que porta a Coromines, que la majoria hem deixat de seguida per agafar un corriol que corria paral·lel a la riera fins arribar a l’Ermita de Sant Andreu i el Castell de Clarà, on el grup ha esmorzat.

Després hem seguit fins la bassa de Coromines, hem baixat a la pista que porta al Circuit Verd i hem passat al costat de la Caseta d’en Fermí per arribar fins la Hípica El Serrat. Em tornat a la riera de l’Om que hem seguit per sota el pont de la carretera fins un trencall prop d’uns gorgs per agafar una pista que puja a la pista de Montbrú.

Un cop sobrepassat el Golf, em pres un corriol que baixa fins a Vilarrasa. Aquí uns quants han decidit anar directe al poble i la resta em seguit pista pel costat dret de Vilarrasa fins agafar un corriol que ens ha deixat al últim revolt tancat de la pista que baixa cap a Marfá. Aquí uns altres caminaires han deixat el grup, la resta em pujat que puja cap el Puig Sobirà i hem arribat al Pavelló passant pel cementiri a 3 quarts d’una. Tot i el fred de primera hora, hem gaudit d’un dia magnífic amb sol i unes imatges de postal gracies a la gebrada nocturna.