Caminada Popular

You are here:-, Excursió, Matinal-Caminada Popular
Carregant Esdeveniments

Són 14 km, amb no massa desnivell i 4 avituallaments, per això creiem que la pot fer tota la família.
Aquest any per tenir una bona tornada, us hem preparat una excursió molt distreta, amb trams de camí ample per poder caminar a bon pas i altres amb corriols per distreure la calor…
Se surt del Pavelló esportiu i es puja per la drecera de Montbrú fins a la lleteria Les Feixes i el Golf, on agafarem un tram del camí asfaltat en direcció nord, deixant el golf a l’esquena.
Just al trencall de Vilarjoan baixarem fins a trobar la riera de l’Om que resseguirem avall fins a trobar el camí ral que ens portarà a travessar la carretera prop de la Moretona. Baixarem per la baga i cap a la Costa del moltons, pujarem per la baga de Bussanya fins a la casa on hi trobarem un avituallament. Planejarem un tros i pujarem per la Baga de Coromines cap a la granja de cabres de la Caseta d’en Fermí, per sota la Casa seguirem el camí que ens portarà de tornada al poble.
Farem tota la mànega i tot passant per la plaça del Colom baixarem fins al pavelló on acabarem la ruta.

Cal anar preparats per la calor i portar un got per poder prendre begudes als avituallaments. No compartiu begudes ni menjar i mantingueu distància de seguretat amb les persones que no siguin del vostre grup.
En un dels avituallaments tindreu un bon entrepà.

En tot moment es seguiran les mesures Covid del moment i no us deixarem estar gaire parats als avituallaments, per evitar aglomeracions.
Sigueu respectuosos amb tot i tothom i emporteu-vos les deixalles que podeu generar